středa 20. května 2015

Box opening ~ Metamorphose šaty od Takoyaki Co.

Zdravím :) K narozeninám jsem si udělala radost a koupila si za brigádu šaty na Metamorphose party. Hledala jsem nějaký pěkný kousek buď ve sweet nebo classic stylu, do kterého bych byla ochotna investovat. Koukala jsem se na oficiálních stránkách, ale tam buď byly věci pro mě cenově nedostupné anebo ne až tak pěkné. Také jsem prohlížela lacemarket a zahraniční lolita burzy, ale stále jsem nenacházela přesně to, co bych si představovala.
Při hledání jsem si vzpomněla na facebookovou stránku Takoyaki Co. což je japonská firma prodávající různé brandové šaty z druhé ruky. Koukla jsem se na jejich aktuální nabídku a mezi nimi jsem konečně našla své vyvolené šaty - něco přesně mezi sweet a classic a za krásnou cenu 3000 kč plus 400kč za mezinárnodní poštovné. Hned jsem jim napsala a čekala na odpověď. Jelikož jsou z Japonska odpověděli mi až o půlnoci. Byli velice milí a ochotní a do hodinky jsme uzavřeli obchod. Poslala jsem jim peníze na paypal a šla jsem spát - ráno už jsem měla od nich zprávu o tom, že balíček odeslali *-* a že za 4-10 dní by měl být u mě. A skutečně už za 5 pracovních jsem měla v rukách tento rozkošný balíček!



Uvnitř byl milý vzkaz :)


A tady jsou ^_^ 
Musím říct, že jsou z úžasně příjemné látky a perfektně sedí. Nemají na boku zip, ale díky pružnému žabičkování jsou obléct velice snadno. Docela mě překvapilo, že nejsou ani tak moc krátké, ale stejně jsem si přešila knoflíčky na ramínkách až na konec, abych si šaty co nejvíc prodloužila.
Jenom ta látka jde špatně vyžehlit - i když jsou na fotce už přežehlené, tak stejně tam jsou vidět sklady, které se tam udělaly při cestování v balíčku, ale třeba se to ještě vyvěsí na ramínku :) Ještě si budu muset přišít tu mašličku v pase, aby nevypadala tak umřelá.


A jaký že to mají vlastně print? Krom roztomilých drobných kvítek (můj oblíbený vzor) mají na sobě vyobrazení dvou ptáčků , kteří mají svatbu <3 Nevím jak je to napadlo, ale je to strašně roztomilé :)
Vůbec nelituju těch peněz, které jsem do nich dala :) 

A i vám můžu doporučit Takoyaki Co.
- skvělá komunikace, vyšli ve všem vstříc a šaty odpovídaly popisku :) 
Stále mají spoustu krásného zboží v nabídce a neustále přibývá další :)
Hodnocení 5/5 :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud se vám příspěvek líbil, zanechte komentář ♥
If you like this post, you can leave a comment ♥