pondělí 30. března 2015

Český lolita kalendář 2014 ~ Děčín

Konečně se mi dostaly do rukou fotky z focení českého lolita kalendáře z podzimu 2013 ^_^
Focení proběhlo v Děčíně s komunitou "Severočeských příznivců japonského módního stylu lolita" aneb Severočeských lolitek ♥
(Miluju ten název :D)


"You are in the wrong neighborhood"


Je to outfit z mých lolita začátků, a je seskládaný z Bodyline halenky a JSK od Madame Muffin. 
Poněvadž jsem tenkrát ještě neměla černou sukni a chtěla jsem, aby byla vidět ta krásná halenka, tak jsem si jí vzala přes šaty, bohužel, jak zpětně vidím, u tohoto typu halenky bez zdobného spodního lemu to nebylo zas tak šťastné řešení.
Náušnice a wrist cuffs mám od Etsu ♥


A úžasná skupinovka~


Hype me on Lookbook ♥

2 komentáře:

  1. Ó, úžasné fotky! Ta první má parádní atmosféru :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ^^ Dlouho jsem se na ně těšila, takže jsem nadšená, že se takhle vyvedli ^^

      Vymazat

Pokud se vám příspěvek líbil, zanechte komentář ♥
If you like this post, you can leave a comment ♥